W celu prawidłowego działania, strona wykorzystuje pliki COOKIES. Jeżeli nie wyrażasz zgody, wyłącz obsługę Cookies w opcjach przeglądarki.
Więcej informacji

Rozumiem. Nie pokazuj więcej tego komunikatu..

MENU
tel.: 75 732 32 58

        big  logo pcpr logo-szpital r1274876165da5fbf6c56640be38ecfab5e91cf3366 800x600 logo small bpcs

znak pol

fundacja logo-psp

 

  ekoportal 160

 

Uczniowskie Agencje Turystyczne działały w Hoyerswerdzie

Ponad 50 uczestników z saksońskich i polskich szkół oraz przedstawicieli lokalnych instytucji kultury  pracowało na  dwudniowych warsztatach w Niemczech.

 

 

Uczestników przywitali zaproszeni goście - pani Köhler, Saksońskie Ministerstwo Edukacji, pan Delling, Burmistrz Hoyerswerdy, pani Michelfeit, Dyrektor Lessing-Gymnasium Hoyerswerda, oraz pan Gärtig, Saksońska Agencja Oświatowa.

 

Podczas warsztatów uczniowie, w tym m.in. z I Liceum Ogólnokształcącego im. Wł. Broniewskiego z Bolesławca, przedstawili wyniki dotychczasowej działalności ich Agencji. Ponadto zaprezentowane zostały przez UAT koncepcje marki własnego miasta/jego okolic w ujęciu turystyczno-kulturalnym oraz propozycje sloganu promocyjnego miasta. W tym celu uczniowie pracujący w Uczniowskich Agencjach Turystycznych przeprowadzili analizę sytuacji wybranych miast polsko-saksońskiego regionu pogranicza. Wszyscy uczniowie i nauczyciele aktywnie uczestniczyli w działaniach edukacyjnych, których celem było opracowanie profesjonalnej oferty turystyczno-kulturalnej.

 

Organizatorzy serdecznie dziękują pani Michelfeit, Bormann, Große oraz uczniom z Uczniowskiej Agencji Turystycznej "Pupils on Stage – Kultur- und Tourismusmanagement" w Hoyerswerdzie za wspaniałą atmosferę oraz profesjonalne przygotowanie i realizację warsztatów.

 

2-tägiger Workshop am 22.-23. März 2017 in Hoyerswerda für Schülerinnen und Schüler, Lehrkräfte aus sächsischen und polnischen Schulen und Vertreter lokaler Kultureinrichtungen.

Während des Workshops stellten die sächsischen und polnischen Schülerinnen und Schüler die Ergebnisse der bisherigen Tätigkeit ihrer Schülerreiseagenturen vor d. h. das Konzept für eine Marke ihrer Stadt/ihrer Gegend unter touristisch-kulturellem Gesichtspunkt und den Slogan-Vorschlag für eigene Stadt, der ein positives Image vermittelt. Zu diesem Zweck führten die Schülerinnen und Schüler in ihren Schülerreiseagenturen IST-Stands-Analysen zur Situation ausgewählter Städte der sächsisch-polnischen Grenzregion durch. Alle Teilnehmer, Schüler und betreuende Lehrer, haben auch an Bildungsmaßnahmen zur Erstellung eines professionellen touristisch-kulturellen Angebotes teilnehmen.

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020.

Das Projekt wird durch die Europäische Union aus den Mitteln des Europäischen Fonds für Regionale Entwicklung im Rahmen des Kooperationsprogramms INTERREG Polen-Sachsen 2014-2020 mitfinanziert.

Więcej informacji na stronie www.regionalmanagement.info

Wyk. BMP/RC